• وبلاگ : بوي بهشت
  • يادداشت : گره ي كور تن !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 18 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    سلام
    فرهنگسراي رسانه اصفهان آغاز به کار نمود.
    نظريات شما فرهيختگان عزيز راهنماي ما در دستيابي به اهدافمان خواهد بود.
    منتظر حضور پر مهرتان هستيم
    فرهنگسراي رسانه اصفهان

    سلام وبلاگ خوبي داري بيا باهم لينک کنيم منو با اسم آرزوي مهيج لينک کن تو هم اسم لينکت را بگو

    http://mohammadjavad13.blogfa.com/

    سلام

    وبلاگ زيبا و پر محتوايي داري. خوش حال مي شم به من يه سري بزني و نظرت رو درباره ي وبلاگ و مطالبم بدي

    با ( عوام کجا؟ خواص کجا؟ فتنه کجا؟ بصيرت کجا؟) بروزم.

    يا علي

    التماس دعا

    منتظرت هستم

    خسته نباشيد
    + مهدي 

    قبولي 100 درصد در آزمون MCHE

    نمونه سوالات و منابع واقعي آزمون MCHE

    www.mchetest.parsiblog.com

    شهادت دورکن دارد: يکي اين که در راه خدا و في سبيل الله باشد؛ هدف، مقدس باشد و انسان بخواهد جان خود را فداي هدف نمايد.
    باسلام

    سال نو سال اصلاح الگوي مصرف بر شما مبارك باد
    همچنين رحلت همسر بزرگوار امام راحل را به شما تسليت مي گويم

    خوشحال ميشم به وبلاگ آخر عشق سر بزنيد
    ابوالفضلي باشيد.

    با سلام
    فروشگاه اينترنتي بستکده در نظر دارد به مناسبت ولادت پيامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع)ونيز عيد نوروز مجموعه طلايي 500 عدد از بازي هاي رايانه اي خود را به قيمت 25 هزار تومان به فروش برساند .(قيمت واقعي اين محصول 250 هزار تومان)

    مشخصات اين مجموعه طلايي :
    1-بدون نياز به کرک وسريال وداراي ستاپ فارسي وانگليسي
    2-اسکرين شات از تمامي بازي ها (هر بازي حداقل 4 تصوير 480*640)
    3-کد تقلب برخي از بازي ها
    4-سيستم مورد نياز بازي ها
    5-بيش از 50 تريلر از بازي هاي معروف اين مجموعه

    ارسال رايگان به سراسر نقاط ايران

    ساير تخفيف هاي نوروزي
    زبان نصرت 1و 2 : 4000 تومان
    فول آلبوم کيتارو (51 آلبوم): 5000 تومان
    آيروبيک ويژه بانوان (4سي دي ): 3200 تومان
    مجوعه نرم افزاري 20 آلبوم کريس دي برگ همراه با نمايش متن شعر به زبان انگليسي در حين پخش موسيقي (از سال 1975 تا 2000 ميلادي): 2000 تومان
    و...

    روابط عمومي سايت بستکده
    www.bestkade.com
    هر روزتان نوروز،نوروزتان پيروز

    امروز مي خواستم ادامه مطلب قبلي رو بذارم اما مسئله اي که از ديروز فکرم مشغولش شده بود دلم رو سوزوند.
    مظلوميت شيعه تا چه حد؟
    منتظرتون هستم و شما قضاوت کنيد.
    ********************************************
    الهي شهيد شي
    شوق ديدار برادر بي تابم کرده بود و عجيب هوايي اش شده بودم ، يعني بعد زا شهادت ابوالقاسم و هادي بيشترين دلبستگي ام به او (ابوالحسن) بود اين شد که تصميم گرفتم به مقر آنها سر بزنم ، تمام مسير را گويي با موتور سيکلت پرواز کردم تا هر چه زودتر توفيق ديدارش ميسّر گردد...
    ادامه در وبلاگ سرافرازان
    ******************************************************
    پيامبر خدا صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :زياد وضو بگير ، تا خداوند عمر تو را زياد گرداند . اگر توانستى شب و روز با طهارت باشى اين كار را بكن ؛ زيرا اگر در حال طهارت بميرى ، شهيد خواهى بود .
    **********************************************
    الهي شهيد شي

    بنام آزادي

    بيانيه 1-87 جميعت ال ياسين

    آنكه بر ضد مردم، و دشمن خلق خداست، بر ضد خدا و دشمن خداست. آنكه به ملت خائن است به خدا خيانت كرده.

    (استاد ايليا م. رام الله)

    يک بار ديگر طي اقدامي غيرقانوني در تاريخ 25 دي ماه 1387، استاد ايليا رام الله و چند تن از اعضاي جمعيت دويست هزار نفره ال ياسين بدون حکم قضايي و باز هم بدون ارائه دلايل روشن و اتهامات قابل اثبات توسط دايره مذاهب دستگير شدند.

    با وجود گذشت 6 روز از اين واقعه توطئه آميز -كه با ضرب وشتم ، يورش و تخريب منازل و تيراندازي همراه بوده- و با وجود مراجعات مكرر خانواده هاي اين افراد به مرا جع مربوطه ، هيچ يك از مسئولين پاسخگوي اين اقدام نيستند و اين بي پاسخي معنايي جز بي مسئوليتي ، عدم توان پاسخگويي معقول و عملكرد فراقانوني و ضد بشري مسئولين دايره مذاهب ندارد.

    پس از اولين دستگيري استاد در بهار 86 كه به حبس 6 ماهه ايشان در 209 منجر شد، با علامات مشكوكي از جمله خونريزي هاي شديد از ناحيه گوش و بيني، ادرار خوني، تهوع هاي رو به ازدياد و استفراغ خوني، كه به نظر كارشناسان علامت مسموميت‌هاي خطرناك بود، مواجه شديم و اين باعث شده از آنچه ممكن است در پي اين دستگيري پيش ايد بشدت نگران باشيم.

    سكوت طولاني مسئولين نظام به تمام درخواستهاي حق طلبانه جمعيت، اعم از نامه نگاري ها ، ملاقاتها و... باعث شده امروز موج نااميدي و بدبيني از مسئولين نظام در ميان شاگردان ايشان بوضوح ديده شود. گروههاي آشكار و مخفي كه طي يكسال و نيم گذشته و بخاطر اقدامات تخريبي دايره مذاهب شكل گرفته اند به شدت از اقدام جنون آميز و ظالمانه دايره مذاهب منزجر و تحريك شده‌ و بعد از دستگيري اخير استاد و طي چند روز گذشته همين طيف ها دست به اقدامات گوناگون و با شدتهاي متفاوت زده اند. از جمله اين اقدامات ميتوان به انتشار يکي از نامه هاي محرمانه اي که چهار ماه پيش از دستگيري مجدد، از طرف استاد رام الله براي رهبري ارسال شد اشاره كرد. همچنين اقدامات ديگري مانند اطلاع رساني وسيع و خودجوش شاگردان به خيل عظيمي از پيروان ، آماده انتشاركردن صدها قطعه فيلم حمايتي و افشاگرانه (كه شايد تا لحظه صدور اين بيانيه منتشر شده باشد) و مصاحبه و تماس گسترده با رسانه هاي مختلف. از سوي ديگر ، خبردار شديم كه جمعي از پيروان خارج از كشور در صددند انصراف خود را از هم ديني با القاعده فرهنگي و تفتيش گران دايره مذاهب رسماً و آشكارا بزودي به همه جهان اعلام كنند. اخبار و شواهد بسيار ديگر نشان ميدهد كه روند اقدامات حمايتي از استاد رو به تشديد است و بعيد به نظر ميرسد كه اين اقدامات تا رسيدن به نتيجه قطعي متوقف شود. ناگفته پيداست هر كدام از اين واكنشها كه به دليل اقدام ضدبشري و ناجوانمردانه دايره مذاهب در حال رخ دادن است چه پيامدها و تبعات سنگيني در پي خواهد داشت.

    بدينوسيله ما نمايندگان جمعيت ال ياسين، ضمن محكوم كردن اقدام ظالمانه و غيرقانوني دايره مذاهب، خواستار آزادي سريع استاد ايليا رام الله و 5 تن از اعضاي جمعيت كه به ناحق و طي حمله وحشيانه دايره مذاهب دستگير شدند ، و رسيدگي عادلانه به وضعيت اين جمعيت هستيم.

    اميد كه صداي تظلم خواهي اين جمعيت كه تاكنون از طرف رهبران نظام اسلامي ايران بي پاسخ مانده، از طرف رهبران آزاد انديش جهان و سازمانهاي فعال در زمينه حقوق بشر شنيده و به نحوي موثر پاسخ داده شود.

    سلام بر پيروان هدايت الهي

    جمعي از نمايندگان جمعيت ال ياسين

    يكم بهمن ماه يكهزار و سيصد و هشتاد و هفت شمسي

    سلام

    همانطور که اطلاع داريد براي افزايش بيننده سايت يا وبلاگمان،موتورهاي جستجو خيلي مهم هستند. و يکي از روشهاي فوق العاده مهم و از همه جالبتر رايگان افزايش امتياز در موتورهاي جستجو ، تبادل لينک بين سايتها و وبلاگهاست.

    سايت محور مشتاق تبادل لينک با شماست.

    به همين منظور شما مي توانيد با ثبت لينکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رايگان از اين مزيت استفاده کنيد. همچنين خواهشمنديم متقابلا لينک http://www.mehvar.com

    را درسايت يا وبلاگ خود با يکي از عنوانهاي :

    سايت نيازمنديها

    نيازمنديها

    آگهي رايگان

    فروشگاه اينترنتي

    حراجي اينترنتي

    لينکستان

    قرار دهيد. بدون اينکه اجباري در ثبت لينک ما داشته باشيد در اولين فرصت و در سريعترن زمان لينکهاي ثبت شده را تاييد وارادتمان را کامل مي کنيم.

    نکته ضروري

    با توجه به اينکه بعضي از دوستان هنگام تکميل فرم ثبت لينک به قسمت کلمات کليدي توجه خاصي ندارند و يا نام خود و يا کلماتي غير مرتبط با سايتشان را قرار مي دهند، حال آنکه اين قسمت، چون توسط موتورهاي جستجو ايندکس مي شود از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هست. خواهشمنديم براي دريافت نتيجه مطلوبتر از ثبت لينکتان در سايت محور کلمات کليدي سايتتان را که مي خواهيد افراد با جستجوي انها به سايت شما هدايت شوند حتما در اين قسمت درج نماييد.

    سلام

    مطالب خوب و زيبايي داري واميدوارم موفق باشي از وبلاگ شما خوشم اومد .اگه خواستي به وبلاگم بيا . يک وبلاگ براي افزايش بازديد وبلاگ هاي پارسي بلاگه .ميتوني تو هم به جمع ما بپيوندي

    با تشكر

    iranbox.parsiblog.com

    + محمد 

    سلام....... انجمن ادبي فردوسي با همكاري تعدادي مدير انجمن هاي ادبي و تعدادي وبلاگ نويس قصد راه اندازي انجمني مجازي را دارد .لذا از شما عزيز اهل قلم دعوت ميشود به عنوان اولين اعضاي انجمن نام نويسي نماييد.ferdosi.parsiblog.com

       1   2      >